Borderlands 3

Dieses Thema im Forum "Spiele-Forum" wurde erstellt von derubor_indaril, 2. März 2017.

  1. -----Predator---- Well-Known Member

    -----Predator----
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    habe heute noch weitergezockt und wieder gab es nervige Bossfights...wenn das so weitergeht unterbreche ich das Game noch und zocke was anderes, habe eine höheres Level als die Bosse (rund 1000 Punkte Schildstärke) und trotzdem reichen oft 2 Angriffe und mein Charakter ist erledigt...selten einen Shooter mit so miesem Balancing gezockt...
    immerhin passt der Rest immer noch

    :) :) :) :)
     
  2. Splandit Well-Known Member

    Splandit
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    Aber wenn ein Patch kommt der das regelt würdest du auch den nicht nehmen oder?

    Das Spiel scheint echt extrem nach hinten losgegangen zu sein.

    Ich habe jetzt seit meinen ersten 3 Stunden nicht weitergespielt. Ich warte mal ob ein Patch kommt und fange dann nochmal von vorne an. Oder Geabox macht einfach gar nichts und lässt die Marke tatsächlich sterben. Da bin ich gespannt.
     
  3. Maniac_Cop Well-Known Member

    Maniac_Cop
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    Also so ganz kann ich die ganze Meckerei nicht verstehen. Bin jetzt auf dem zweiten Planeten, da geht das Spiel sowieso erst richtig los.
    Bis dahin ist es Borderlands 2.5, klar.
    Hab den ersten Planeten ziemlich komplett abgeklappert und auch zwei optionale Bosse (Jagdaufträge oder so) geplättet, die waren knackig aber machbar.
    Spiele auf der Pro im Solo-Modus und habe technisch keine großen Probleme bisher, ab und zu Pop-ups oder spät nachladene Texturen kommen zwar vor aber eher selten. Die Probleme beim Split-Screen hätten natürlich vor Veröffentlichung behoben sein müssen, das ist jetzt ein gefundenes Fressen für einen Shitstorm.

    Ich spiele Fl4k und komme mit ihm prima zurecht. Der 1-2-3-Punch mit Haustier, Skag-Angriff und eigenen Waffen wird von Level zu Level besser, kann ich nur empfehlen.
     
  4. Tombstone84 Conceptual Prototype

    Tombstone84
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    Für die farmer...
     
  5. -----Predator---- Well-Known Member

    -----Predator----
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    hatte heute eine zu geniale Sidequests um Affen und Dinosaurier, selten soviel gelacht bei einem Shooter

    @Splandit
    natürlich würde ich nicht patchen aber im Prinzip spielt sich das Game jetzt so wie ein Souls Game, macht Spass bis man zu einem Boss kommt (immerhin sind nicht alle Bosse Mist), den erledigt man irgendwie und dann geht der Spass weiter :D :D

    :) :) :) :)
     
  6. Jawshock ...versucht ein Alien zu dressieren

    Jawshock
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    Leveln die Bosse in Teil 3 eigentlich mit,oder kann selber noch was leveln und looten gehen und sich das Game mit höheren Level und besseren Waffen erleichtern?
     
  7. Master Chief 1978 Well-Known Member

    Master Chief 1978
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    Übrigens wenn ihr die One im Offline Modus verwendet oder vom I.Net getrennt seid startet das Spiel nicht! Kommt nur die Meldung: Das starten von BL3 hat zu lange gedauert, versuchen sie es später noch einmal!
    Zumindest ist das bei mir so, hoffe es ist nur ein Bug und es wird noch gepatched, sonst wäre es gsnz schön mies!
     
  8. -----Predator---- Well-Known Member

    -----Predator----
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    @Jawshock
    Leveln geht eigentlich nicht (ausser man investiert da ein paar Stunden) da der Boss immer höher im Level ist als die Gegner im Gebiet und man hat keinen Zugang zu Gebieten mit höherem Level
    Waffen grinden ist dagegen eine Option, das macht die Bosse aber nicht viel einfacher

    :) :) :) :)
     
  9. Jawshock ...versucht ein Alien zu dressieren

    Jawshock
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    Also bei den ersten beiden Borderlands habe ich durchaus gemerkt,dass das Spiel deutlich leichter werden kann,wenn man mal ne neue stärkere Waffe mit Elementschaden und Zusatzeffekten mitnimmt.
     
  10. Tombstone84 Conceptual Prototype

    Tombstone84
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    Also die Regionen scheinen nicht mitzuleveln... hab grad noch die beiden Hunts auf Pandora gemacht und die waren noch Level 9 oder 10 und ich bin schon Level 19. Die Waffen haben dann leider auch das niedrige Level.
     
  11. Master Chief 1978 Well-Known Member

    Master Chief 1978
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    Das Spiel bleibt auch hinterher ein Borderlands 2.5 da brauch man nichts schönreden. Das finde ich aber nicht weiter schlimm weil man an den für mich richtigen Stellen nachgebessert hat.

    Fans werden viel Spaß damit haben und so sollte es doch sein. Das sich die Spieler über Technische Probleme beschweren ist nur legitim. Nur weil es bei einigen läuft heißt das nicht das es überall so ist.
    Und die Mehrheit berichtet nunmal gerade von solchen auf allen Plattfornen, also scheint da schon was dran zu sein.
     
  12. -----Predator---- Well-Known Member

    -----Predator----
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    @Jawshock
    da die Bosse teilweise unfassbar viele HP haben und einige Bosse den Spieler mit 2 Angriffen erledigen können (und die Kämpfe auch mal an die 10 Minuten und mehr gehen können) macht der Waffenschaden nicht soviel Unterschied ausser man schafft es tatsächlich eine Waffe zu finden die 5 oder 6 mal soviel Damage macht wie die Waffe die man verwendet

    :) :) :) :)
     
  13. paulDS Well-Known Member

    paulDS
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    1.242
    Ich kann den Leuten , die von den Bossen genervt sind , die Schützerin empfehlen. Wenn man im Mech sitzt ist man für die Zeit unverwundbar, und er teilt ordentlich aus. Man kann mit einmal das Schild eines Bosses killen. Und in kritischen Situationen kann man in den Mech steigen. ;)
    Wenn man den Mech durchdacht skillt geht man wie ein Terminator durch die Areale. :D
     
  14. Tombstone84 Conceptual Prototype

    Tombstone84
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    Die beiden normalen Konsolen scheinen am besten optimiert zu sein.:ugly:

     
  15. The Joker The Cake is a Lie

    The Joker
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    Ich wette in deiner Zusammenfassung gibt es dann keine Kritikpunkte mehr! :D
     
  16. -----Predator---- Well-Known Member

    -----Predator----
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    doch das mit den Bossen ist ein Kritikpunkt, völlig egal was da noch kommt

    :) :) :) :)
     
  17. j1m Supa Saya Jim

    j1m
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    5.599
    Nach 6-7 Stunden ist es für mich das bisher beste Borderlands Spiel :)
     
  18. Hardkorn Hakuna Grakata

    Hardkorn
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    513
    https://borderlands.com/en-US/news/2019-10-24-borderlands-3-patch-hotfixes-roadmap-oct-24/

    Notes for Patch 3
    • Added Support for Bloody Harvest, the free Limited Time Event starting on October 24 and ending December 5.
      - During the event, the Main Menu will now become spooky when the micropatch has loaded and the event content is available
    Stability
    • Fixed a report bug resulting in a crash while loading into maps
    • Fixed a reported audio crash bug
    • Fixed a reported crash that occurred for certain users when level transitioning immediately after throwing a longbow grenade
    • Fixed a reported rare crash that occurred for certain users after completing missions
    • Fixed a reported crash that occurred for certain users when swapping an equipped weapon
    • Fixed a reported crash that occurred for certain users when sorting the Mission Log by region
    General
    • [Consoles Only] Mayhem mode is now available in True Vault Hunter Mode on Consoles
    • [Consoles Only] Added Photo Mode support for Consoles
    • [Consoles Only] Added ECHOcast Twitch Extension support for Consoles
    • Added new Vault Hunter customizations and trinkets
    • Added ability to specify Mayhem Mode while matchmaking
    • Adjusted the volume of the 2K and Gearbox logo intro movies
    • Addressed reported concern where some players were missing skill points
    • Updated gore stump textures for consistency
    • [PC Only] Improved reliability of the voice chat system when open and closing the ECHO menu on PC
    • [PC Only] Added a modification so typing in text chat no longer prevents players from fast travelling
    • Singularity grenades will no longer cause Saurian corpses to float in the air after dying
    • Addressed a reported concern that certain players experienced some Visual FX for the side mission "Transaction Packed" before accepting the mission
    • Addressed a reported concern that some players experienced Brick getting stuck after chasing enemies off the cliff near Hector's Lament in The Anvil
    • Made a modification where Amber Lamps no longer has a chance to spawn during the "Defend BALEX" objective of "The Family Jewel" mission
    • Addressed a reported concern with the Legendary grenade mod Quasar, where it was not counting towards the optional grenade kills objective in Slaughter maps
    • [PS4 Only] Addressed a language code issue present in PS4 activity feeds for English
    • Addressed a reported concern where users with their region set to Japan were unable to complete the Fast Travel tutorial
    • Made a modification so Safe Area Calibration is now saved when relaunching the game
    • Camera no longer resets to a random location when using the Reset Camera function in Photo mode
    • Photo mode will now force exit when the player is teleported
    • Subtitles are now present when joining another player's game while a cinematic is playing
    • Addressed a reported concern where some sounds were quiet or missing for the second player in split screen
    • Made various split screen UI fixes
    • Fixed a reported UI issue where the Mayhem Modifier menu would sometimes not appear for certain players
    Notes for October 24 Hotfix
    As stated in last week's stream, this week's changes focus less on weapons and more on fixes across the game. We are gathering data, reading feedback, and working toward improving all aspects of the game. Please keep submitting bug reports to support.2k.com!

    Weapons
    Flakker

    • Now consumes 1 ammo instead of 5.
    Bug Fixes
    • Addressed a reported bug with "Space-Laser Tag" which prevented some players from progressing to the next objective
    • Atomic has been modified to no longer become invincible, as has been reported under certain conditions
    • Modified Powerhouse Heavy's attacks to no longer damage players outside of the intended range
    • Addressed a concern that Projected shields were taking too much damage from General Traunt's attacks
    • Fixed the reported floating door frame in the Jakobs Theatre
    • Addressed a reported potential progression blocker when Rhy's talks during "Hostile Takeover"
    • Increased checkpoint sizes of New-U stations in multiple locations
    • Included a modification so that Zane's Digi-Clone will no longer spawn into the cage in Slaughterstar 3000
    Those are a lot of notes to take in, and we're still hard at work addressing reported issues in Borderlands 3. But given that we're just about a month out from Borderlands 3's launch, we'd like to take this opportunity to outline our plans for future updates, including some of the community's most frequently requested changes. There can always be unforeseen challenges when working on patches and hotfixes, so we'll keep you posted on more concrete release timings as these updates continue to progress. Here's a look at some of the things we're working to implement in future patches.

    Performance and Stability
    Game performance and stability continue to be our top priorities. The first fruits of that labor will be released in our upcoming November patch, with various improvements game-wide. We've also been hard at work improving the game's stability and more improvements in this regard are expected to be included in the November patch. Performance and stability will continue to be an ongoing effort with more fixes rolled out with each upcoming patch.

    The Bank
    Expanding the bank has been the most consistently requested feature by the community. We've heard you loud and clear and the groundwork for expanding the bank has already started. The first of several planned expansions will coincide with the release of Takedown at Maliwan's Blacksite. Expect a significant bank expansion that will more than double the existing space. Additional expansions to the bank will continue to be rolled out over future releases.

    Dedicated Loot Pools for Bosses
    Several of you have stated a desire to find gear more easily in the game. To do that we are updating the loot pools (the data that determines what in-game items drop) to ensure that more specific gear drops from bosses. That means you'll be able to go to a specific boss to get the specific gear you're looking for. We're working out which bosses get which gear right now and expect this to be ready as part of the November patch as well.

    Character Buffs
    In the late stages of the game when Mayhem Mode is active, we've found that player companions (Moze's Iron Bear, FL4K's pets, and Zane's Digi-Clone/SNTL) are reportedly not performing as well as we had expected. To address this, we're looking at how to adjust damage according to the relevant skills and gear. The goal here is to make sure we have as many viable character builds as possible.

    Additional Mayhem Levels and Mayhem 2.0
    Mayhem Mode has been a fantastic addition to the Borderlands world. After receiving some great community feedback, we've been hard at work on a significant revamp that will introduce a host of improvements over several upcoming updates.

    The first update will be released as part of the Takedown at Maliwan's Blacksite and includes the first new Mayhem Mode level, Mayhem 4. Expect a significant challenge when it debuts, with tougher enemies that reward players with highly synergized character builds. A new batch of Legendary gear will also only drop while in Mayhem 4 to reward those players who are truly up for the challenge.

    Longer term we have plans to overhaul Mayhem Mode with more UI support, new Mayhem Modifiers that change gameplay more dramatically, Mayhem playlists, new rewards, and additional levels of Mayhem to work through. We're excited about Mayhem 2.0 and we'll talk more about it when we get a little closer to its release.

    Vending Machines
    Marcus heard the outcry for more vending machines, so we're airdropping in some more across multiple maps. Expect new ammo and health vending machines outside of a few boss arenas and a few in some of the bigger environments. Below are the locations where the new vending machines will be appearing:

    • Athenas
    • Atlas HQ
    • Skywell-27
    • Lectra City
    • Jakobs Estate
    • Voracious Canopy
    • Tazendeer Ruins
    • The Pyre of Stars
    Skippable Cinematics
    We're currently investigating the best way to approach letting players skip cutscenes. This is much easier said than done. Under the hood, the game may activate critical events based on cinematics. In order to make sure mission progression isn't negatively impacted, we need to inspect each cinematic and make sure those events still work correctly. We have a few ideas on how to tackle this problem and expect to have a solution soon.

    Target Dummy
    Need an easier way to test your gear? We're going to add a target dummy to the shooting range on Sanctuary III! We feel this is the best location since your bank is also on the ship. This way you can manage and test your builds on Sanctuary III without having to travel anywhere else. You can expect to see this sometime in December.

    The Future
    The list above is only a high-level look at what some of our teams are working on. Stay tuned as we continue to add more information and additions to this list. We here at Gearbox are excited about where Borderlands 3 is heading, and we look forward to showing you all the content that's still to come!
     
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