Ghost of Yotei-Update 1.009 ist live - Alle Patch Notes

Sucker Punch hat recht schnell einen neuen, kleinen Patch für Yotei herausgebracht.

GameStar Plus Logo

Artikel auf einer Seite lesen

GameStar Plus ist das Online-Abo für Gamer, denen gute Spiele wichtig sind. Schon ab 5,99€ im Monat. Deine Vorteile:

Zugriff auf alle Artikel, Videos & Podcasts von GameStar
Exklusive Tests, Guides und Reportagen
Von Experten, die wissen, was gespielt wird
Keine Banner und viel weniger Werbespots
Jederzeit online kündbar

Du hast bereits GameStar Plus? Hier einloggen.

Der zweite Patch für Ghost of Yotei ist ebenfalls nicht allzu umfangreich. Das ermöglicht es Sucker Punch aber, schneller nervige Bugs zu fixen, wie etwa den Zeni Hajiki-Bug.

Hier findet ihr die gesamte Übersicht der Anpassungen, die der Entwickler heute Nacht auf der offiziellen Webseite geteilt hat:

Alle Patch Notes des Ghost of Yotei-Update 1.009

Performance and Stability

  • Fixed a rare crash that could happen during the Gambler’s Den mission when bears would appear and start attacking the group of Ronin and allies.

Gameplay

  • Fixed a bug where the horse would continue running past Atsu after being called.
  • Fixed a bug in “A Memory of Impressions” that could cause the current save file to become blocked if the player reloads a certain checkpoint after having timeswapped between the past and present.
  • Removed a second Zen-hajiki table that would appear and prevent coins from being visible after acquiring the Dragonfly Armor.
  • Fixed a bug during the Gambler’s Den mission where Atsu could die when inspecting the jar, causing the mission to be blocked.
  • Fixed a bug in “The Kitsune’s Fate” where Atsu could become stuck in the hallucination state, causing Oyuki to become stuck in place, blocking the mission and preventing the game menus from being accessed.
  • Fixed a bug in “Spirits of Teshio Ridge” where the player could become stuck looking at the cave instead of the Red Crane Inn during the spyglass survey.
  • Fixed a bug in “Master of the Shamisen” that could cause the mission to become blocked if Ghost of Yotei was closed and reopened during the final cutscene of the mission.
  • Fixed a bug in “A Memory of Spring” that would cause the memory to automatically trigger when traveling to the location, creating a “Return to Tale” infinite loop.

2 von 2


zu den Kommentaren (0)

Kommentare(0)
Kommentar-Regeln von GamePro
Bitte lies unsere Kommentar-Regeln, bevor Du einen Kommentar verfasst.

Nur angemeldete Benutzer können kommentieren und bewerten.